8 February 2015








Brigitta kérésére hímeztem ki ismét ezt a több mint 100 éves antik hímzésmintát. 

Párjával új, közös Otthonukat díszíti majd..... mély és bájos szépségével. 

40 Ct-s antikolt barna len, Nina selyem és pamut fonalai. 

Egy nagyon igényes, olasz, valódi fa keretet választottam hozzá... olyan érzetű, mintha szintén  régi lenne.. szép vastag, selymes, finom tapintású, kis lyukacsokkal tűzdelt.

Amint megláttam a keretet-beleszerettem. 

Akár egy toszkán villa falán is lóghatna... érzetében........... !  


3 darabot sikerült is beszereznem belőle, két méretben :) 

A másik kettőnek is megvan már a jövendőbeli gazdája. 


Köszönöm a megrendelést és a végtelen türelmet! 




Ezzel az antik hímzésmintával.. nemsokára még kétszer találkozhattok majd. 
Két különböző színekben.. 

Utána soha többé nem hímzem már ki. :) 

Ugyanez vonatkozik a már ismert, ominózus szív mintára.. márcsak 4 db fog készülni belőle :) 

Jesszusom! .. még négy darab! :D

( ebből kettőnek már van tulajdonosa.. kettő viszont szabad préda lesz! ) 

de..

Muszáj teret adnom egyéb mintáknak, hímzéseknek... 
... melyek epekedve várják már, hogy életre születhessenek.... 

KÖSZÖNÖM! 


P.s.: Mindenkitől elnézést kérek, de a Facebook-om jelenleg nem működik.. a számítógépem teljes összeomlásával. 

Igyekszem mihamarább orvosolni a problémát.. 

Gondolom, vagy "ezer" üzenet fog várni..ha ismét sikerül belépnem...

Nem tűntem el--- semmi bajom, senki ne essen kétségbe!  :) 


Addig is hímzem a kis megrendeléseiteket.. senkiről nem felejtkezem el.. mindenki kérését szépen felvezettem a kis megrendelős könyvecskémbe...--- de még kis türelmet kérnék!

 Kihasználva a média által felszabadult időm... elkezdtem szelektálni a dolgozómban dobozokban sorakozó alapanyagokat.. 
Mi megy a kukába, mi tovább elrakandó, mi elajándékozandó.. és mi igazi kincs! :) 

Hihetetlen, mennyi alapanyag tud felhalmozódni az évek alatt... 
viszont szükségem van a TÉR-re.. HARMÓNIÁ-ra és TISZTASÁG-ra...
és nagyon sok olyan dolog van, amit abszolúte nem fogok használni már. 







1 comment:

orsolya vanessza kiss said...

Gyerekek...! ... hogy ez az egy kilogrammos vas súly...
nemcsak ám esztétikai kellék... --- ha tudnátok, hogy milyen jó szolgálatod tesz a hímzések kasírozásánál......... amikor feszítem ki az anyagot.... és simítom a kívánt helyre......

de bevallom.. : nemrégiben fedeztem fel.. az optimális kasírozási módot!! :)

Eddig.. mindig nagyon szenvedtem vele. Mert cérnáztam, hagyományosan... és az bizonyos méret után már nagyon nagyon problematikus. valamint a len az hajlamos rá, hogy.. szakadozzon, szemei megnyúljanak... nem tart olyan stabilan... és kis közönként kifeszíteni úgy.. nem túl egyszerű.. és nem túl praktikus.

Nem is beszélve arról, hogyha egyéb textil anyaggal is keretezem még.. akkor szinte képtelenség. És nem fér bele előre vásárolt keretbe... csak keretezőhöz lehet maximum elvinni.. az meg egy igazán igényes anyagnál megfizethetetlen.

Szóval.. éveken át morfondíroztam ezen.. és próbáltam megoldást találni eme dologra...

és a napokban jöttem rá... egy bizonyos ragasztási módra.... amivel tökéletesen, anyag felhalmozódás és mindenféle szenvedés nélkül meg tudom csinálni. Rádásul esztétikailag sokkal szebb!! Egyszerűen csodás! :)

A cérnád módszerrel is meg lehet csinálni úgy szépre, ha utána a hátuljára körbe anyaggal borítom, szegem--- de mondom, nincs az a keret, amibe aztán belefér.

Eddig ódzkodtam a ragasztásos módszertől...... mondván, hogy nem elég nívós, ha egy kartonon hátul épp csak csíkokban hajlik vissza.

De most kitapasztaltam, hogy még úgy is belefér, ha a lent körben még átfedem...

Jupéjj! :)


Ui.: ha valaki tud 30-as ( vagy akár még kisebb!!! ) tompa végű és egész felüleletén aranyozott hímzőtűt-- kérem írjon nekem!!

Mert élek-halok érte..

Se itthon, sem külföldön nem találom már sehol... !!!

Ha pedig valaki olyan tünemény lenne, hogy küldene nekem ----- hímzéssel hálálnám :)